ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان رشد ۲۱ درصدی مرسولات صادره پست خراسان‌رضوی در سال ۱۴۰۲ اختلافات اعتقادی و فرهنگی بعد از ازدواج را چگونه حل کنیم؟ رشد سه‌برابری مسمومیت با قارچ وحشی؛ از خوردن قارچ در طبیعت خودداری کنید زمزمه فروش بیمارستان «مهرگان» مشهد! دود اختلاف مالکیت یک بیمارستان به چشم مردم می‌رود تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان شانزده‌ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان تبِ تراپی | مشاوره رفتن بخشی از سبک زندگی است نه ظرفیتی برای پُز اجتماعی  غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | سال گذشته، خراسان‌رضوی رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند
سرخط خبرها

استقرار ۴ هزار و ۸۰۰ صندوق رأی در مدارس خراسان رضوی

  • کد خبر: ۲۰۷۴۰۷
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
استقرار ۴ هزار و ۸۰۰ صندوق رأی در مدارس خراسان رضوی
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش خراسان‌رضوی از آمادگی آموزش‌و‌پرورش استان برای همراهی در برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: ۴ هزارو ۸۰۰ صندوق رأی در مدارس استان آماده میزبانی از واجدان شرایط برای اخذ آرا خواهد بود.

علی مهدوی‌خواه در گفتگو با شهرآرانیوز با بیان اینکه آموزش‌و‌پرورش بنا به وظایف خود در رشد و تعالی دانش‌آموزان در جریانات سیاسی و اجتماعی نقش‌آفرینی می‌کند، افزود: ۲۰ تا ۳۰‌هزار نفر از دانش‌آموزان استان به‌صورت سرحلقه و کنشگر، عهده‌دار تبیین دستاورد‌های پیشرفت کشور هستند و هر‌یک، پنجاه دانش‌آموز را با خود همراه می‌کنند و به جهاد تبیین می‌پردازند. در این طرح یک‌میلیون‌و‌۵۰۰‌هزار نفر را هدف‌گذاری کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه در طرح «راهیان پیشرفت» و «راویان پیشرفت» اردو‌هایی با مضامین شناخت دستاورد‌های صنعتی کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همچنین مناظرات دانش‌آموزی در مدارس متوسطه اول و دوم در‌خصوص پیشرفت‌های کشور برگزار خواهد شد. مسابقه «تأثیر انتخابات در آینده من» نیز از دیگر برنامه‌های انتخاباتی آموزش‌و‌پرورش خراسان‌رضوی است.

مشارکت فعال ۳ گروه در انتخابات

مهدوی‌خواه با بیان اینکه در حوزه فرهنگیان سه گروه مدیران مدارس، فرهنگیان شاغل و دانشجو‌معلمان در برنامه‌های انتخاباتی آموزش‌و‌پرورش مشارکت فعال خواهند داشت، بیان کرد: همایش‌های تبیینی و بصیرتی و تولید محتوا در تبیین دستاورد‌های کشور، از برنامه‌ها و اهداف آموزش‌و‌پرورش برای ایجاد مشارکت اجتماعی است.
وی افزود: ۸‌هزار‌و‌۴۰۰ جلسه شورای معلمان و انجمن اولیا و مربیان در استان نیز با موضوع انتخابات برگزار خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود ۴‌هزار‌و‌۸۰۰ صندوق رأی در مدارس منتخب استان مستقر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->